-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de website?
Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje en volg het afrekenproces. Zodra de bestelling bij ons binnen is, nemen wij contact op om de personalisatie door te spreken.
Wil je iets heel anders en lukt het niet via het afrekenproces? Dan kun je een offerte aanvragen, zodat we je precies kunnen bieden wat je zoekt en kijken of het mogelijk is. Wij nemen dan telefonisch contact met je op om eventueel een adviesgesprek in te plannen.
-
Is er een minimum bestelhoeveelheid?
Momenteel werken wij niet met een minimum hoeveelheid. Alleen onze luxe menuhouders "flat", "mini" en "maxi" hebben een minimum bestelhoeveelheid.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat deze is geplaatst?
Wil je jouw (recent geplaatste) bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan direct contact met ons op zodat we je bestelling zonder bijkomende kosten kunnen annuleren. Stuur ons een e-mail (op werkdagen vóór 14.00 uur).
Als de bestelling al is verzonden of klaarstaat voor productie, kunnen we deze alleen tegen bijkomende kosten annuleren. Neem hiervoor contact met ons op via +31(0) 486 700 277 of via ons contactformulier.
-
Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling te annuleren?
Voor standaardbestellingen heb je 48 uur om een annulering door te geven. Bij gepersonaliseerde bestellingen kunnen we helaas niet annuleren als de productie eenmaal is gestart. We laten altijd weten wanneer de productie van jouw bestelling begint! We raden aan om snel contact op te nemen als je wijzigingen of annuleringen wilt doorvoeren.
Stuur ons uw logo in vectorafbeeldingen (eps, ai, pdf).
Onze grafische afdeling ondersteunt u graag bij de keuze van uw individuele kaart-/mapontwerp.
De levertijd van de menukaarten bedraagt circa 6 weken
De menukaarten worden geleverd met DPD, PostNL of DHL.