Levering en annulering

Levertijd 
Jouw bestelling wordt verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen. In het geval van een gepersonaliseerde order nemen wij na ontvangst van de betaling contact met je op. 
Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn en direct op voorraad zijn, worden binnen 2 werkdagen verzonden (zie verzending).  

Op dit moment wordt voor onze menukaarten tot 100 stuks een levertijd van 4 tot 6 weken gehanteerd. Wilt je meer weten, heeft je een order voor meer dan 100 stuks of heeft je een spoed order? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0)486 700 277 of vul het contactformulier in. 

Verzending 
Verzending binnen Nederland (€ 12,50): op werkdagen voor 14.00 uur besteld, binnen twee werkdagen verzonden.
Afhalen in Ravenstein (gratis): Wij stellen je op de hoogte zodra jouw bestelling klaar ligt. 

Is het voor je noodzakelijk om de producten de volgende (werk)dag te ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken. We helpen graag! 

Annuleren en retourneren 
Wil je jouw (zojuist geplaatste) bestelling annuleren? Neem contact met ons op zodat we jouw bestelling kunnen annuleren zonder bijkomende kosten. Stuur ons dan een e-mail (op werkdagen vóór 14.00 uur). 

Hebben we de bestelling al verzonden of staat jouw bestelling al gereed om in te plannen voor productie, dan kunnen we de order helaas alleen annuleren tegen bijkomende kosten. Neem hiervoor contact met ons op via +31(0) 486 700 277 of d.m.v. het contactformulier . 

Wil je jouw ongepersonaliseerde artikelen retourneren? Afhankelijk van de reden van retournering kan dat gratis of betaal je zelf de verzendkosten. 
Zijn jouw artikelen defect? Neem contact met ons op. We kijken graag naar een oplossing. 
Wil je een andere kleur of ander formaat (ruilen)? Als de artikelen onbeschadigd zijn, ruilen we deze graag voor je om tegen de verzendkosten. 
Wil je toch afzien van de koop? Als consument heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Je als consument het product binnen deze tijd retourneren tegen de verzendkosten. 

Het retouradres is: 
Decover B.V. 
Dorpenweg 21a 
5352LB, Deursen-Dennenburg 

Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen te annuleren of retourneren. Ben je toch ontevreden over je bestelling? Neem contact met ons op zodat we kunnen kijken hoe we je kunnen helpen. 

Je pakket volgen 
Wij werken met verschillende verzenddiensten om er voor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk in handen heeft. In alle gevallen wordt het pakket verzonden met een track & trace-code.  

Als je geen e-mail hebt ontvangen met daarin de track & trace-code, dan kun je altijd (telefonisch) contact met ons opnemen via +31 (0)486 700 277. We helpen je graag! 

 

Niet thuis? 
Per verzenddienst wisselt het hoe de koerier handelt als je niet thuis bent. Bij een aantal verzenddiensten kun je (afhankelijk van de waarde en grootte van het pakket) kiezen om het pakket af te laten leveren bij een pakketpunt, bij de buren of op een veilige plek bij jou thuis. Als deze optie er niet is, zal de koerier een tweede poging wagen om het pakket bij je te bezorgen.  

Mocht de koerier het pakket niet kunnen bezorgen, dan zal deze automatisch worden geretourneerd naar decover. Dit proces kan decover niet tegenhouden. Zodra decover het pakket in ontvangst heeft genomen, kan dit pakket wel opnieuw worden verzonden (tegen bijkomende kosten). 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »